Drefvikens Fred Astair

Drefvikens Fred Astair
Nelsson

söndag 28 mars 2010

Hunddagisträff


Ser ni inte vad vi gör??? Det är ju mitt hunddagis som är i skogen. Vi har haft korvgrillning och provapå-aktiviteter idag, dvs igår för nu är det natt, på mitt hunddagis. Och jag och lillmatte och matte var där. Lillmatte körde skidor och det var meningen att jag skulle dra. VADÅÅ dra? man är väl ingen draghund heller. Nä, där fanns mycket kul att lukta på i spåret. De andra hundarna och deras mattar försvann så fort så det var ingen idé att hänga på där tyckte jag och tog det lilla lugna. Förresten hade jag ingen dragsele först heller, så det så, vi tog i a f ett varv på ett par km. Men sedan hängde de på mig en så´n där dragsele också. Och lillmatte sa DRA och stakade på med sina skidor och stavar. Varför ska jag dra åt ett annat håll än där matte är? Lillmatte fick vända efter 100 m, då drog jag ordentligt för där var ju matte!

1 kommentar:

Erika sa...

Det ser toppentrevligt ut!