Drefvikens Fred Astair

Drefvikens Fred Astair
Nelsson

söndag 13 mars 2011

Ser ni någon skillnad?

Före.
Efter.
Strålande solskelnsdag - och vad får man göra? Stå på ett trimbord halva dagen. Hur kul är det på en skala?
Tröstar mig med att Kairo också tvingades till trimbordet, han fick faktiskt starta på strykbrädan eftersom jag stod på trimobordet.Sen tog vi i a f en rätt rejäl runda. På trappen innan vi gick såg jag ut så här:
Jaja, säger matte. Hon vet att jag inte har några knävinklar och att det ser ut lite si och så här och där men det är i a f kortare.

3 kommentarer:

Boubou sa...

Det blev snyggt!

Anonym sa...

DUKTIG Matte!! *klick*

Själv är jag som känt alldeles för feg för att klippa frisyr med saxen.

Ha det så gott
Majsan

Drutt sa...

Du är ju snygg! Du vil inte veta hur jag ser ut. Många tovor var det. Många kala fläckar blev det. Tur man bor i skogen. På fredag är det Edisonpedisons tur. Då rymmer jag till mattematte.