Drefvikens Fred Astair

Drefvikens Fred Astair
Nelsson

lördag 8 maj 2010

Islossning? Nää.

Matte har varit bortrest med jobbet ett par dagar och en natt. Helt onödigt om ni frågar mig, skapade bara en massa jobb och sömnbrist för mig. Var ju tvungen ligga innanför ytterdörren hela natten och spana, så hon inte skulle komma hem utan att jag märkte det. Nu blev det så att jag och lillmatte mötte henne vid bussen på eftermiddagen istället, fast egentligen var vi ju ute och cykeltränade.
Isen ligger fortfarande på träsket, även om det finns öppet vatten också. Matte hävdar bestämt att hon såg en bisamråtta där ikväll när vi var ute. Den såg inte jag, hade annat för mig.


Med  blixt, sol bakom och autokorrigering kan man
få LIIITE annan färg!

1 kommentar:

Drutt sa...

Nej, mattar borde inte få åka bort. Jag ligger också alltid och väntar på henne. Visst trivs jag hos min mattematte och hussehusse men jag vill bli hämtad på kvällen. Bara att erkänna brorsan, vi är mattegrisar.

Några utsällningar på gång? Jag menar, det måste ju finnas något syfte med den där maskeraddräkten?