Drefvikens Fred Astair

Drefvikens Fred Astair
Nelsson

måndag 5 april 2010

Lite försenat GLAD PÅSK!

Påsken har vi ägnat åt: handla (inte jag, matte), laga mat (inte heller jag, matte), äta (jag med), träffa liten del av tjocka släkten, tagit ett par jättelånga promenader, arbeta (inte jag, matte på påskdagen). Vi inledde f ö påskfirandet på långfredagseftermiddagen med att fixa lite påskfint ute i trädgården och natten mot påskafton tog matte ner julgardinerna i vardagsrummet. Inne blev det inte mycket mer gjort. Lite påskbilder från långfredagen.
Och sist men inte minst, HÅLL I ER NU: Jag har idag fått en ny frisyr. Och jag vet inte riktigt om jag gillar den eller inte. Tycker det känns lite bart på rumpan, har lite svårt att hitta något bra sätt att ligga på. Men säkert platsar man bra i mattes säng även i denna frisyr.
Visst är jag väldigt snygg i Amerikansk Lejonklippning, även kallad Continental?
Hon som klippt heter Christina Anehagen.

2 kommentarer:

Majsan sa...

Tjusigt! Och tjusigare kommer det bli när bollarna ovanpå baken vuxit till sig.

Leone sa...

fiiina grabben